Fitness „pizza“

Doba přípravy: 20min (10min příprava + 10min pečení)

Suroviny (1 porce):

  • 1 celozrnná tortilla
  • rajský protlak
  • olivový olej
  • česnek
  • cibule
  • koření na pizzu (oregáno)
  • sůl
  • pepř
  • voda

Lososová

  • 100g čerstvý/uzený losos
  • jarní cibulka
  • mrkev

Žampiónová

  • 100g tvrdého nízkotučného sýru (např. eidam 20%)
  • žampióny
  • cibule


Postup:

Připravíme si směs z rajského protlaku. Rajský protlak naředíme vodou na požadovanou hustotu, přidáme rozdrcený česnek, trošku najemno nasekané cibulky, koření na pizzu, sůl pepř. Do předehřáté trouby (180°C) vložíme tortillu z horní strany lehce potřenou olivovým olejem. Tortillu necháme lehce zezlátnout (cca 4 minuty) a pak ji vytáhneme. Poté na tortillu naneseme směs připravenou z rajského protlaku.
A můžeme začít na pizzu klást suroviny dle chuti Výše jsou uvedeny suroviny na lososovou a žampiónovou pizzu, avšak fantazii se meze nekladou….
Jedná se o velice dietní a přitom zdravou a sytou alternativu k pizze klasické. Takže tuto pizzu si můžete dopřát bez výčitek.

 

 

Sdílejte radost...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *